Jakarta / Depok

2 augustus 2017 - Depok, Indonesië

Na een lange reis van 22 uur en twee overstappen zijn we dan eindelijk aangekomen in Jakarta!
Het is gewoon weer donker en de dag is zo goed als voorbij.
De vlucht ging super, een erg comfortabel toestel de A380.
Ook de tussenstops waren goed te doen.

Vanaf het vliegveld afgehaald door 'oom Rudi' en thuis gebracht bij 'oom Arnold'.

Toen we vanuit de aankomsthal naar buiten liepen merkte Nellie meteen op dat het hier hetzelfde ruikt als bij opa en oma thuis

Voor ons voelt Depok een beetje als thuis nu we hier voor de derde keer zijn. Oom Arnold is niets veranderd! Nellie vindt dat hij op oom Edu lijkt, hij praat hetzelfde maar mist alleen een pet .

Dirk schrikt een beetje van het huis, lichte cultuurshock. Alles is oud en nog ouder alsof de tijd heeft stil gestaan. De keuken? En die douche! Ehhh moet ik daarin?

Nellie zegt dat het hier lijkt op de huizen in het Afrika museum, best cool!

Fabian voor het eerst gedialyseerd in Jakarta. Ging super goed! Enne..gewoon nasi goreng als lunch

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    2 augustus 2017
    Ha goed te horen! Was Fabian in het Carolus ziekenhuis toevallig?
    Leuk hoor om met jullie mee te reizen!
    Xx
    Els
  2. Fabian, Neeltje, Dirk en Nellie:
    2 augustus 2017
    Hoi Els! Bedankt voor je bericht.
    Nee, niet in het Carolus... ken ik wel.
    Was in Antam Medika Hospital.
    Groetjes van ons!
  3. Heit en Mem:
    2 augustus 2017
    Ha ha zeker heel anders dan thuis. Mooi om te horen dat alles goed gaat. Geniet er van en heel veel plezier. Tut Heit en Mem.
  4. Ineke:
    2 augustus 2017
    Wat leuk is het toch om jullie zo te volgen. We kijken nu al uit naar het volgende verhaal. .....en.....ga het toch is proberen nasi vroeg op de dag.
  5. Els:
    2 augustus 2017
    Ha wat grappig dat je het kent is al heel oud. Is er dus nog mij nog steeds...míjn vader is daar in 1931 geboren
  6. Wieke Wagenaar:
    2 augustus 2017
    Wat leuk die foto's en het filmpje!!! Fijn om jullie zo te kunnen volgen....krijgen we op deze manier een goede indruk hoe jullie het daar hebben. Dikke zoenen van ons
  7. Marijke:
    2 augustus 2017
    Tuig! Finally made it! Wat mij betreft wederom veel te ver weg voor een te lange tijd Desalniettemin erg blij om te horen dat de vlucht goed is gegaan en de nasi goreng weer wordt genuttigd Ik denk dat Dirk zich een jaar gedeisd houdt over nikies en Nellie thuis niet meer zo snel zal roepen dat iets of iemand stinkt haha! Voor jullie zal het allemaal weer als 'vertrouwd' aanvoelen. Leuk! Njoy en ik wacht met smart op de volgende update. Geef de koters een dikke smakkerd en smoke een krettek voor me Dikke kus!
  8. Ibu dewi:
    3 augustus 2017
    Ach sudah Fabe, ik zie het, het jagen zit niet in je bloed. Kasian voor die cicak (spreek uit tjitjak). De ceplok telor bij de nasi goreng ziet er goed uit. Hier zijn sommige telors ff verboden. Ok dan, sampai jumpa dalam ceritaan lain. Salam manis dari tz