Laatste nachtje Depok....

5 augustus 2017 - Depok, Indonesië

Gisteren met de kinderen naar Ancol in Jakarta geweest, even lekker gezwommen! En ook aan het eind van de dag en in de avond blijft het heerlijk warm! Weg met die jasjes en vestjes

Vanochtend vroeg is Fabe vertrokken naar het ziekenhuis voor dialyse. De kinderen en ik werden intussen bezig gehouden door onze lieve buren. Tante Ilse maakt tussen de middag soep voor ons en oom Arnold haalt pisang goreng voor bij het ontbijt. Ondertussen spelen we uno, praten we Nederlands en maken we uiteraard veel foto's! Daar zijn ze hier gek op! Wel meteen posten he!

Rond 12:00 uur opgehaald door Utami met chauffeur om de familie in Jakarta te bezoeken. Eerst even langs kantoor van tante Endah. Daar hebben ze op de 7e etage gewoon een zwembad met gym voor het personeel! Dirk en Nellie wilden graag even plonzen, maar helaas....De directeur kwam ook nog langs om kennis te maken, of hij even met Nellie op de foto mocht want hij heeft nooit dochters gekregen Een man met aanzien, ontzettend rijk en dan zo'n verzoek Dat maakt de mensen hier zo speciaal.

Bij de familie aangekomen kunnen we meteen aanschuiven, makan jaaa! Heeeeerlijk!
Endah en Utami waren vooral druk met.....de foto's Gelukkig poseerden de kinderen gehoorzaam.

Morgenochtend vroeg naar Bogor.
Zojuist alvast afscheid genomen van oom Arnold. De kinderen willen nog niet weg, ze hebben het echt naar hun zin hier. We delen hun gevoel...per slot van rekening weten we niet of we hem nog weer eens gaan zien. We hebben met hem afgesproken dan hij minstens 100 jaar gaat worden.
Selamat jalan! We gaan het brood met 'meusjes' (hagelslag) missen...

1. Wieke Wagenaar:
    4 augustus 2017
    Wauw!!!! Wat weer geweldig om te lezen....fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. We kijken weer uit naar het volgende reisverslag ;-). Dikke tûten fan us.
  2. Heit en Mem:
    4 augustus 2017
    Wat ziet het er mooi en gezellig uit. Hartelijke mensen. Inderdaad je moet maar weer afwachten als je elkaar weer eens ontmoet. Blij dat Dirk en Nellie zich zo vermaken, prachtig om te zien. Heel veel plezier allemaal. Pas op elkaar. Veel liefs van Heit en Mem.
  3. Marijke:
    4 augustus 2017
    Leuk Nelis! Kinderen netjes opgevoed, of chanteer je ze stiekem? Haha! Dat warm eten de hele dag past mij ook wel! Njoy en een goede reis naar de volgende pitstop. Smakkerd!
  4. Ineke:
    4 augustus 2017
    Wat is dit genieten. Dit vergeten de kinderen nooit meer. Geweldig wat jullie doen. Op naar het volgende avontuur....kijk er naar uit. Geniet .
  5. Nita:
    Heel herkenaar het gevoel van het niet weg willen.ik heb al heimwee als
    Ik naar de foto's kijk.Geniet van jullie vakantie,doe voorzichtig liefs.ton en nita dikke kus voor dirk en nellie.
  6. Nita:
    Heel herkenaar het gevoel van het niet weg willen.ik heb al heimwee als